برا داداش گلم

برا داداش گلم

پست ها برای آینده داداشم
برا داداش گلم

برا داداش گلم

پست ها برای آینده داداشم

مدرسه.....................................

مدرسه ها وا شده، همهمه برپا شده

با حضور بچه ها مدرسه زیبا شده

چه شادی و چه شوری، چه جشنی و سروری

چه ماه قرص مهری، چه پرتوی چه نوری

مدرسه ها وا شده، همهمه برپا شده

با حضور بچه ها مدرسه زیبا شده

کتاب و کیف و دفتر، دست دختر و پسر

همه سوی مدرسه، هم قدم و همسفر

مدرسه سنگر ماست، تفنگ ما قلمهاست

با جهل می ستیزیم، اسلام یاور ماست

مدرسه ها وا شده، همهمه برپا شده

با حضور بچه ها مدرسه زیبا شده


سلام

سلام سلام به کفشدوزک


با نقطه های کوچک


سلام چقدر قشنگه


آی بچه های کوچک


—————–

سلام گلهای خندون      با دندون و بی دندون


سلام به هر پرنده    که توی باغ می خنده


—————


سلام به دشت و دریا     سلام به کوه و صحرا


سلام به روی ماه     بچه های با صفا


———–


سلام سلام بچه‌ها     چطوره حال شما


باشید همیشه خندان   چون گل‌های گلستان



تولدامام رضا (ع)مبارک باد

بچه بودم یه عکسی رو، دیدم که خیلی با صفاست


درد منو شفا میده، دارالشفای عاشقاست


پرسیدم از بابام که این،گنبدِ کیه که طلاست؟


اونی که من می خواستمش، همین آقاست همین آقاست


بابام به من گفت پسرم،این دلبر ما گداهاست



گنبد طلا که می بینی،این گنبد امام رضاست











خوش آمدید

                     


                    

   

        

این پست ثابته ازصفحات بعدی هم دیدن کنید


و نظرات تون رابزاریدمتشکرم


جمعه و........

امروزجمعه هست وداداشت 5 روزه رفته خونه عزیز(مادربزرگ)وازخودصبح


 بهونه گیری که داداشمومیخام  ومیگی دلم تنگ شده براداداشی جون 


حالا ببین ماچی میکشیم که این همه منتظرآقامون هستیم پس بیا توهم بامن


 دستای کوچکت رابه طرف آسمون بگیر برای سلامتی وظهور آقامون دعاکنیم

  

دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد             ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد


آقا دلم گرفته، ازدست این زمونه              برای دیدن تو، هی می گیره بهونه

                

                  یابن الحسن کجایی داد ازغم جدایی(2)


از آسمون قلبم، بارون اشک می باره         دیگه زدوری تو، صبر وقرار نداره


دلبر من توهستی، توی دلم نشستی            گره باعشق نازت، به قلب من تو بستی

                 

               یابن الحسن کجایی داد ازغم جدایی(2)


بذارکه من گدای، در خونت بمونم            تا جون دارم همیشه اسم تو رو بخونم



آقا منو دعاکن، برای خود سوا کن           این دل مضطرم رو، راهی کربلا کن

                 

                       یابن الحسن کجایی داد ازغم جدایی(2)