برا داداش گلم

برا داداش گلم

پست ها برای آینده داداشم
برا داداش گلم

برا داداش گلم

پست ها برای آینده داداشم

سال نومبارک

Image result for ‫عید شما مبارک‬‎

بیا و گرنه در این انتظار،خواهم مرد

اگر که بی تو بیاید بهار،خواهم مرد

به روى گونه ى من،اشک سالها جارى است

و زیر پاى همین آبشار، خواهم مرد

خبر رسید که تو با بهار،میایى

در انتظار تو من تا بهار خواهم مرد

نیامدى و خدا آگه است من هر روز

به اشتیاق رخت چند بار،خواهم مرد

اللهم عجّل لولیک الفرج

فرا رسیدن سال نو مبارک باد…

Kinderen plaatjes

شهادت بهترین زن این دنیا وجهان آخرت تسلیت

Image result for ‫شهادت حضرت فاطمه زهرا وایام فاطمیه‬‎




امام صادق علیه السلام به نقل از پدر بزرگوارش فرمود:


 جابر بن عبدالله انصاری گفت: شنیدم که رسول الله صلی الله علیه و آله


 سه روز قبل از رحلتش به علی بن ابی طالب علیه السلام فرمود:


 «سلام بر تو ای پدر دو ریحانه [و دو گل خوشبوی من].


 تو را در مورد آن دو سفارش می کنم. به زودی دو رکن 


و پایه تو فرو می ریزند و بعد از من، خداوند جانشین من است،]


 و اگر من نیستم، خداوند هست]». هنگامی که رسول الله از دنیا 


رفت علی علیه السلام فرمود: این یکی از دو رکنی بود که رسول 


خدا خبر داده بود و وقتی حضرت زهرا علیهاالسلام از دنیا رفت. 


                   فرمود: این رُکن دومی است که 


                 رسول الله صلی الله علیه و آله خبر داد.


شوت کردن بچه مثل توپ فوتبال

                سلام دراینجا ویدئویی براتون گذاشتم  که مادربزرگه 



وقتی می بینه نوه اش داره درجای خطرناکی بازی میکنه 



ونمی تونه اونونجات بده یه راه براش می مونه اون هم


 شوت کردن نوه اش  باپا عین توپ فوتبال ازروی ریل قطار


                   ببینید جالبه